Mens sana in corpore sano

Buitenkant en Binnenkant horen samen.

Als we van binnen gezond zijn, stralen we langs buiten.

Daarom hebben we alle mogelijkheden om daar zelf voor te kiezen.

Een gezonde geest in een gezond lichaam.

De dagelijkse sleur en vervelende gedachten loslaten en goed bewegen is gewoon super gezond!

 

“Move to Happiness”

 

Do-In yoga is een zachte vorm van yoga die nauw aansluit bij de meridianenleer.

Door je lichaam zacht te laten bewegen, strekken enz… werken we in op de energiebanen in het lichaam.

Leven volgens de elementen (seizoenen), daar sluit het helemaal bij aan. Zoals het leven oneindig is, is deze leer het ook.

 

Do-In yoga is verbinding maken met je eigen lichaam, naar je kern gaan, je grenzen verkennen, toelaten niet perfect te zijn.

Door strekkingen, zelfmassage, ademhaling en meditatie in een serene sfeer kom je tot rust.

Door regelmatig deze vorm toe te passen, ondersteun je ook het zelfhelend vermogen van je lichaam en ga je je lekkerder in je vel voelen.

Lichaam en geest worden één.

Arigato gozaimashita

Namasté, enjoy your day

Isabelle

Inschrijven nieuwsbrief Do-In YOGA

Gevolgde opleidingen en bijscholingen:
*intuïtieve ontwikkeling
*Brein dynamica
*Kinder yoga
*Reiki 1
*IET/Engelenhealing
*Do-In Yoga (meridianen leer/ emoties)
*Massage-technieken
*Hatha yoga
Get out of your Head – And feel

“My Feel Coaching”

Na een bewogen tijd in mijn leven, heb ik voor mezelf op een langzame en rustige manier een bewuste weg gevonden. Het pad van “bewust” voelen. Naar je lichaam te leren luisteren in samenwerking met je adem. Daarom wil ik in deze drukke wereld mensen helpen om dit ook weer terug te voelen en te ontdekken.

Voelen, in je eigen kracht komen? Dichter bij jezelf komen in deze drukke wereld? Je ‘monkey mind’ even uitzetten? Dan is My Feel coaching wellicht iets voor jou. We gaan, na een kort gesprek, aan de slag met rustige en vloeiende bewegingen om helemaal in de kracht van jezelf te komen. Op een manier die voor “jou” goed voelt.

Je ontvangt leuke bruikbare tips die ervoor zorgen dat je weer meer voeling krijgt met jezelf. En dat alle stress en vervelende gedachten helemaal kunnen loskomen.

 Combinatie van adem, ontspanning en strekkingen van Masunaga die een diepe werking hebben op je hele lichaam en geest.

(Masunaga is een Japanse psycholoog en shiatsu therapeut)

Duur 1h. € 45.00
Werken op afspraak.
Een moment wat voor jou past, 1 op 1 en in een rustige sfeer.

Yogirya betekent letterlijk: yogi, degene die yoga beoefent en girya betekent kettlebell (Russisch)
Yogirya is een leuke balans van yoga en kettlebel HII training.

Het is een workout van 45 minuten waarbij echt alles aan bod komt: opwarming met yogaposes, krachtoefeningen, conditietraining, streching, mindfulness en ontspanning.
Want dit is wat een mens de dag van vandaag allemaal nodig heeft.
We werken hierbij aan verschillende spiergroepen: buik, benen, rug en armen,
en dit op motiverende beats!

Wat heb je nodig: handdoek en drinken.
Het overige materiaal ligt klaar voor gebruik.
Ter kennismaking is de eerste les gratis, wil je er voor gaan, dan krijg je een korting op je eerste 10 beurtenkaart.

Voor verdere informatie gelieve hiervoor telefonisch te contacteren:
014/453519

Mindfulness zorgt o.a.voor:

  • reductie van stress
  • minder gepieker
  • minder negatief denken en minder zorgen
  • beter geheugen en leervermogen
  • sneller herstel na ziekte

Wat kan je verwachten in een yogirya​les?

  • een opwarming in yoga-stijl op leuke hits. Met opzwepende beats worden je conditie en je spieren serieus op de proef gesteld.
  • een allround training voor zowel buik, benen, rug- en armspieren die steeds in blokken van 4 minuten ervoor gaan zorgen dat jij op het einde van de les minimum 600 kcal hebt verbruikt.
  • na de zware inspanningen is het weer tijd om je lichaam langzaam terug op adem te laten komen met yoga-oefeningen en stretching.

Mindfullness Jon Kabat-Zin is een belangrijke westerse vertegenwoordiger van mindfullness meditatie. De effecten hiervan zijn wetenschappelijk bewezen: reeds na 8 weken mindfullness training zijn mensen meetbaar gelukkiger, meer ontspannenen gezonder.